09-04-28

Hello guys!
Sorry for bad uppdatering, men har haft massa och göra i helgen! Var hos Nathalie med Calina&Simon, Henny&Victor och jag och Anton P. Hade askul, vi kollade på Marley och jag och åt tacos och lekte blindbock på studsmattan. Vart askul!
Och har typ hänt massa saker idag. Och igår.
Jag och Calina fick äntligen det efterlängtade franska pappret som är "guld värt":)
Skulle ha gjort ekonomi provet idag men höll på med hinduismen, så ja får göra det på torsdag. Jag har asmkt uppsatser att göra klart!

Vi har:

-  Engelskan där man ska prata om en känd person, på engelska obviously:)
-  Biologin där man ska skriva om typ sopor och vatten och sånt shit.
-  SO där vi har specialarbetet, jag knappar på Titanic (båten, inte filmen)
-  Svenskan där vi ska hålla tal om ett intresse. Man kan välja asroliga saker och jag ska typ babbla på om Mobiltelefoner i skolan -.-...... Mitt stora intresse? Nej, men vad gör man inte för betyget?x)

Jag tänkte börja med nåt kul på bloggen, inte bara snacka om min ovanligt tråkiga vardag. Så tänkte starta med "Stina- Lise testar........".
Att jag typ en gång (eller mer) i veckan testar något nytt, typ en konstig maträtt eller en galen sport o.s.v. Skriv gärna exempel på något som jag kan testa!

Dagens citat:
"Jag är 1,60 m lång nu! Det har jag aldrig vart innan!" (Nä det menar du inte!) 
Obs! Kan vara sagt av bloggaren....:) 
                    


Kommentarer
Postat av: Natta :)

Pröva en ny glass!:D typ ice age kanske :P eller den magnum i förpackning typ en låda XD

2009-04-28 @ 22:19:51
URL: http://nattaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0