Att LYSSNA på twilight

Sorry för dålig uppdatering, och överflöd av läxor och prov är faktiskt inte orsaken. Har bara inte haft den rätta orken på sistone... ber om ursäkt för det!
Det har typ inte hänt så mkt den senaste tiden, men våren e påväg iallafall, så borde kanske ta väck snön från bloggen - när jag kommer på hur man gör:P Gör nog det i helgen.
Har föresten nästan läst ut hela twilightserien, så hade lånat filmen av lynn igår och kutade hem för få se den så fort som möjligt. Jag hade dratt ner alla persiennerna och poppat massa popcorn och satt redo framför tv:n och bokstavligen hyperventilerade.
Och så funkar den inte!!!
Jag vart asförbannad så provade med datan, och den dampar så att man bara kan spela upp den i mediaplayer med endast ljud, och det är jättefrustrerande! Man bara hör massa kraschar och skrik och man har ingen aning om vad som händer. Asirriterande!
Men rut lånade den med och den funkade för henne så ska hem till henne på fredag och äntligen få se det jag bara kan höra. Ska bli skojjigt!

I morse när jag kollade på Vakna! med the voice så säger dom att Jacob Öqvist ska sluta! Asså vad e de för skit? Han e ju typ den bästa av allihopa! Ibörjan trodde jag att det var ett aprilskämt, men sen började alla gråta och det var massa annat så man undrar ju lite... Väldigt synd om han måste sluta "/Vakna! med the voice
Vakna med the voice, jakob till höger.
(Bild från nordbaren.se)

Men nu ska jag fortsätta knappa lite med min boken om mig själv!
Kram Stina-Lise<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev helt chockad på morgonen när ja hörde det, kom aldrig på taknen att D va ett aprilskämt xD:)

2009-04-05 @ 00:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0