Filmmani!

Jag känner att jag vill se massa massa filmer! Jag vill filmfrossa helt enkelt! Bara filmer av olika sorter, hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!
Of curse vill jag ju se Twilight efter som jag blir smått galen av att bara höra ljud från den! Och att jag blivit smått besatt.... Men vill lixom gärna se vad som händer när det typ bara e filmmusik!

(Bild från oldbridgelibrary.org/)

Böckerna e som sagt asbra! Läs dom!
Sedan så vill jag se Oscarsbelönade "Slumdog Millionaire". Den verkar så himla skön, och så har den fått typ högsta betyg i massa recensioner, så det betyder väl nåt. Det handlar om en kille i Indien som är med i Indiska "Vem vill bli Miljonär" och när han svarar rätt på alla frågor så blir han anklagad för fusk och så får man se massa tillbakablickar och vad som ledde till att han kan allting och massa shit.... Verkar asbra iaf!;)


(Bilder från vimooz.com)

Och idag såg jag en sån där "Hur dom gjorde filmen" på femman som handlar om den där "Monster vs Aliens" och den verkar helgrym! Den ser rätt tråkig ut i reklamen, men bara det att hon träffas av en meteorit i huvet på sin bröllopsdag säger ju allt! Han som spelar House i "House"  är rösten till kackerlackan med, rätt fräsigt;) Någon som vill se den med mig kanske?

(Bild från yourmoviestuff.com)

Att jag tänker så mkt på filmer kan ha att göra med att jag har så sjukt tråkigt av att bara gå hemma och vara sjuk, Jag vill ut och hitta på något.
Ser dessvärre inte särskilt ljust ut imorgon, då jag förmodligen ska sanera hela mitt rum, ligger massa damråttor and other kinds of crapp i hela rummet, så jag blir helt deprimerad och snurrig i huvet av att vara här inne... men skrållan trivs uppenbarligen, så det är ju bra om någon av oss kan vara nöjda iallafall!
Bye folks!
Kram Stina-Lise


Kommentarer
Postat av: Calina

tack för filmtipsen stina lise:) kan ladda ner Slumdog Millionaire åt dig om du vill :)

2009-04-06 @ 00:11:08
Postat av: rut

jag har fått låna twilght av en kille som jonas känner och har brännt den så du kan få låna och testa fall den funkar, den funkar alla fall här hemma på alla dvder. :D om du se film köp australia den är skit bra, grät i slutet när jag såg den på bion. :D krya på dig gumman <33

2009-04-06 @ 08:05:22
URL: http://kwipassion.blogg.se/
Postat av: Stina Lise

Sv till Rut: Tack så jättemkt! Vore asbra om den funkade här med:) Och tack för Australia-tipset!



Sv till Calina: Varsegod Calina! Tack! De vore jättesnällt!:D

2009-04-06 @ 20:26:50
Postat av: rut

när calina har laddat ner slumdog milonare kan jag väl få låna den efter du har tittat på den så klart?! kram <3

2009-04-08 @ 15:11:18
URL: http://kiwipassion.blogg.se/
Postat av: Louise

hahahah ja jag såg det programmet medd (vi hade gratis kanaler i helgen) och vi kan gå på den tycker jAG :D<3

2009-04-09 @ 20:27:20
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0