Hemma igen

Nu e jag hemma igen, och det känns rätt skönt faktiskt om jag får vara riktigt ärlig. Men jag har haft det riktigt skönt i Hult med och det har varit mysigt att vara hos mormor.

Har inte hänt sådär jättemkt, men har fått filmerna "Australia" och "Låt den rätte komma in". Har hittils bara sett Australia, och den var rätt bra, men hade hört så mkt bra om den så man hade ganska höga förväntningar när man såg den och det gjorde att man blev lite småbesviken. Men den är sevärd iaf!

I brist på annat och skriva så klättrade jag och Calina på hyllor i spelrummet och ungefär såhär var konversationen [med liiiite xtra tillägg från mig:) ]

"Asså Calina, jag slår vad om att du aaaaldrig skulle våga klättra upp på dom där ashöga hyllorna därborta"


"Jasså du Stinalise. Så du utmanar mig? Nu ska du få se nåt riktigt cooolt!"


"Hopp!"


"Lite svajigt är de allt asså!"



"Halleluja *sjunger*. Wohoo! Jag e uppe! Slå det om ni kan megalosers!"

Det var ju inte riktigt så, men nästan?;) Dan efter var jag faktiskt oxå däruppe *försöker låta cool som satan*:).

Skämt åsido så har det varit en ganska märklig dag idag och jag har inte känt mig så här sen jag gick i trean... rätt märkligt....

Aja, ska duscha nu.

Kram Stina-Lise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0