Jordgubbar;P

Har ätit jordgubbar idag! Och dom var faktiskt riktigt goda, trots att dom inte var svenska;) Lite tidigt än kanske, men "dom såg så inbjudande ut i affären", så mamma var tvungen att köpa dom!
Inte mig emot!

Min nya drog är isglassar! Det är så gott, och det är väl inte så jätteonyttigt heller väl? Det är ju bara fryst vätska av något slag:) Eller är det det? Jag har iallafall ätit sju stycken idag så har fått i mig en riktig kaloribomb i sånna fall!
Men orka bry sig?;)

Hela vår lägenhet är fullproppade med påsksaker, och blev tvingad till att ha minst EN påskprydnad i rummet.
Så jag valde den här charmigt och ovanligt fula tuppen som påskar till min rum på ett ganska konstigt sätt. Näbben är helkonstig ju! Men charmig på nåt sätt oxå;)
Kram Stina Lise


Kommentarer
Postat av: nattaan

åååhhh vad gott med jordgubbar:D vill med haaa;D :O:D :D ska nog köpa de imorn :D:D:D <3 ÅHHHH STINA LISE NU BLEV JAG JÄTTESUGEN PÅ JORDGUBBAR OCH KLOCKAN ÄR HALV ELVA :@ :'( Men jag köper imorn :D:D:D piggelin är typ den godaste glassen faktiskt och typ billigast med :D:D<3

2009-04-06 @ 22:18:46
URL: http://nattaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska hämta ett pussel på mig och Pepz :D

2009-04-08 @ 20:43:02
Postat av: Louise

haha isglass är typ fryst saft ;D

2009-04-09 @ 20:28:42
Postat av: Natta

BLOGGA MERA:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-04-13 @ 09:43:28
URL: http://nattaan.blogg.se/
Postat av: Stina-lise

Sv. Natta: JAG SKA BLOGGA MERAAAAA!:D;D

2009-04-22 @ 19:32:34
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0