Sjuk:´(

Så vatt man sjuk oxå - när man har Påsklov!
Så himla typiskt! När man väl är ledig och får vara borta från skolan så är man sjuk! Men det är ju bara helg och jag blir väl frisk snart hoppas jag!

Har ändrat hela bloggen totalt nu.
Jag skulle ta bort snön, men råkade ta bort headern och menyn kom längst ner och texten hamnade hullerombuller och jag orkade inte rätta till det så tog ett redan färdigt tema:) Bättre än det såg ut innan med allt mixed up:)

Har inte gjort så jättemkt, men mamma har vatt i Värnamo och verkligen shoppat loss på Loppisen vid tandläkaren, så nu är hela huset fyllt med påskasaker! T.o.m. jag börjar inse att vintern är förbi, och att våren är ganska skön nu när den väl är här;) Trodde aldrig jag skulle erkänna det!

Och mormor har flyttat till Hult nu och hade anställt en städfirma för att städa hela Hult och det hade blivit jättefint. Och så har vi fått asmånga kanaler där! Vi har ingen aning om varför, innan hade vi typ bara 1:an,2:an,4:an,6:an och barnkanalen. Nu har vi Massa filmkanaler och femman (jippie) och massa annat skoj som jag kan frossa med under påsk.

Veckan efter ska jag bo i Hult för Magnus och Bette ska till Italien och då behöver någon passa deras katt som då blir hennes mamma Britta. Men hon vill inte bo där själv och därför ska mamma sova där under nätterna och mamma vill inte att jag sover i Bor själv så då ska jag bo i hult med Mormor tror jag.
Jag bor gärna ensam i Bor, men mamma tycker det känns obehagligt, och så tror hon inte att jag kommer vakna på morgonen (på den punkten kan jag faktiskt hålla med henne om).
Fast det kommer att bli jobbigt att gå upp på morgnarna och jag är i nödvändigt behov av att ha tillgång till en data den veckan"/ men det löser sig nog.

Men ska sova nu, orkar inte vända på dygnet, även om jag har lov;)
Föresten var det där med att Jacob fått sparken från Vakna! med the Voice bara ett aprilskämt, så då vatt man glad;)
Sov gott!
Kram Stina-Lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0