Korv...

Idag har jag sålt korv.
Massa korv.
Med bröd.
Det var faktiskt kul.

Korven såldes på hembyggdsfesten i Gällaryd och jag och en till fick stå och sälja korv.
I början var det helt dött för ingen köpte typ men sen blidde det korvar till både höger och vänster, jag hade hand om kassan och det gick bra.
Fast det var en tant som försökte roffa åt sig mer pengar än hon skulle ha när hon ville ha korv och hon var allmänt otrevlig, å det var inte så bra.
Stora feta korvfingrar hade hon oxå.
Eller ne, de hade hon nog inte föresten.
Som underhållning var det magdans, verkar inte så svårt faktiskt. Det är ju bara att vifta på röven lite i takt till lite orientalisk musik, det ligger förmodligen lite mer arbete i det, men det ser lätt ut.
Sen kom Katja och vi snacka lite om massa:)
Fast hon ville inte ha nån korv.

Jag har försökt få in ordet "korv" så ofta som möjligt i det här inlägget om det inte märks.
Så, korv på er allihopa.
Korv.


                                                                                                        En korv.



Kommentarer
Postat av: myran

heheheh, korv på dig du;):P

2009-08-02 @ 23:05:09
URL: http://myras.blogg.se/
Postat av: nattaaaaaaa

nemen, korv på dig!! :D roligt att korv se dig här :D <3 xD xD hhaha

2009-08-04 @ 22:12:05
URL: http://nattaan.webs.com
Postat av: calina

Hahaha du skriver så söta inlägg Stina Lise :D <3

2009-08-14 @ 12:15:14
URL: http://calinacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0