Nollningen igår!!!

Igår var då den fruktade nollningen som jag varit sjukt nervös inför hela veckan. 
Man har ju hört massa rykten om allt från att äta mask till att få välja mellan att dricka vodka eller ett glas med fiskblod och fiskdelar i.
Antar att vissa människor försökte skrämma upp en lite, men jag hade bestämt mig iaf, jag skulle gå på nollningen.
Vi slutade halv två och nollningen började vid tre vilket betydde att jag fick vänta ensam i skolan i drygt en timme.
Som tur var hittade jag Madde och Malle och vi satt och pratade rätt länge tsmns med några från hotelresaurang. Det var mkt trevligt;)

Vid tjugo i tre började jag gå för att möta upp en tjej från klassen för att jag inte riktigt hittar till Apladalen.
Fick skjuts på hennes cykel så det gick lite fortare, sen mötte vi V och vi började gick tillsammans och hjälptes åt att spreja varandra med hårsprej alla möjliga och omöjliga ställen så att det skulle ge något sånär skydd mot det som skulle väntas komma.
När vi kom fram var alla rosatröjade treorna i klass SP07B där och vi skulle sitta i en ring (som en nolla, precis som det vi är sa dom xD), varannan trea varannan etta . Sen skulle vi resa oss upp säga vårt namn och samtidigt göra ett "crazy move". Det var sådär lagom pinigt och sen helt plötsligt börja dom bjuda på chokladbollar! Vi vart nästan chockade och ingen av oss vågade äta i början (trodde typ dom var förgiftade eller nåt xD!) men när treorna åt så gjorde vi det med.

Sen band dom ihop oss i benen två och två  och vi skulle börja gå någonstans och samtidigt började dom spruta vitlöksvatten och hälla ketchup och senap och sirap och rapsolja på oss. När vi sedan kom fram så kom vi till en "äng" (vet inte vad jag ska kalla det) och en stor kulle med en presenning på. Doften slog emot en som om man gick in genom en tjock vägg och det är nästan omöjligt att beskriva hur illa det doftade!

Vi skulle rulla oss nedför backen, sedan in genom en såndär hundtunnel och göra en kullerbytta ner i en babypool och sedan ta med oss en grisknorr uppför backen, jag vet bläää! Grejen var inte att det äckliga var grisknorren, utan att det på presenningen var gammal kattmat, ruttna ägg, mjölk och massa annat äckligt som jag knappt vill veta vad det var för nåt.

I tunneln var det hundmat och sniglar och det äckligaste var i babypoolen där det var någon konstig sörja som luktade apa.

Medans man gjorde det och väntade på sin tur så hällde dom tomatpuré och knäckte ägg i håret , hällde mjöl och linfrö i håret och ännu mer vitlöksvatten på en!

Trots att dom gjorde detta så hade jag riktigt kul och dom var riktigt trevliga och snälla och gav en vatten om man ville ha det eller hjälpte en att torka av ansiktet om man fått nånting i ögonen eller nåt.
I slutet fick vi avlägga en ed om att vi alltid skulle älska och ära SP07B och lova att aldrig ha sexuellt umgänge med varken en teknikare eller naturvetare. Varken analt oralt eller normalt xD Dom sa lite mer oxå, men vart lite halvyr av all doft att jag inte kunde hänga med riktigt:)  

Jag tvekade otroligt mkt innan, men jag är jätteglad att jag var med, för det hade känts som att man missade nånting. Jag menar hur kul är det när man kommer till skolan och på måndagen och nästan hela klassen pratar om det utom en själv eftersom man inte ville gå dit. Man lärde känna några i klassen mer oxå och det var bra:)
Som tur var så hade jag sagt till mami att ha sopsäckar runt hela bilsätet, och det var tur det eftersom jag hade de mest illaluktande sakerna på ryggen som skulle gjort så att vi fick sanera hela bilen om jag fick kroppskontakt med något.

Väl hemma så rusa jag in i duschen och kasta av mig kläderna och tog bort allt äggskal i håret, efter lite mer än en timma var all geggamoja borta och jag tänkte göra mig iordning lite för förfesten som skulle vara hos en av treorna, men ca en halvtimme innan jag skulle åka (vid typ halv åtta) så fick jag oväntat besök från en kompis från sthlm, så jag stannade hemma.
Det var ju lite halvtaskig tajming, men har inte träffat personen på länge, och det är ju rätt taskigt att man åker ifrån en person som kommer och överraska en, så jag stannade hemma istället, och vi hade jättekul;)

Så ni som tvekar nollning, ta reda på så mkt ni kan om just eran nollning innan och om det är något som inte verkar bra så ska ni INTE göra det, men annars är det något man borde uppleva, för det är ett minne för livet och man missar verkligen något om man inte är med!

Pssst! Om du har långt hår så sätt upp det i en knut eller fläta det och använd hårsprej i både håret och resten av kroppen om ni vet att ni ska gör nåt kladdigt!
Ett litet tips bara, för annars kan man räkna med att stinka ett tag:)

Kram Stina Lise<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-30 @ 13:50:45
Postat av: Natta

haha låter som du ha haft askul :D skulle du gå på mejjan? insparken=? :D

2009-08-30 @ 21:24:28
URL: http://nattaan.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0