Panik Panik...PANIK!!!

Var det någon som precis ropade panik?
Just det. Det var jag!
Jag vill VERKLIGEN INTE BÖRJA GYMNASIET IMORGON! Och inte någon annan gång heller föresten.
Jag vill inte hamna i en klass med nya människor som jag aldrig träffat förut.
Jag vill inte tappa kontakten med gamla kompisar bara för att man går på olika skolor.
Jag vill inte bli bedömd efter hur jag ser ut eller vad jag har på mig.
Jag vill inte stiga upp halv sju om morgonarna,
Och jag vill absolut INTE BÖRJA SKOLAN IMORGON!
Allt känns bara cp-jobbbigt och det känns som att jag inte har fått något gjort denna sommar.
Jag är riktigt nervös och längtar inte alls.
Så om ni hör talas om någon som svimmar av akuta panikattacker, så kan det vara jag.

ARRGHH! PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0