Working on my english homework:)

Sitter och gör engelskaläxan nu. Ska vara gjord tills imon"/ men jag hinner nog;)

Idag har varit första dagen som man inte behövt springa iväg från folk som jagar en med vattenballonger, vattenpistoler eller spritpennor i högsta hugg. Jag antar att dom har fått lugna ner sig lite nu i.o.m. att det blivit så uppmärksammat i tidningarna, och att det i fredags tydligen var någon som fick åka in till sjukhuset efter att ha fått en vattenballong på sig fylld med ättika och fått det i ögonen.
Om inte det är sjukt så vet jag inte vad som är det, jag menar, det är väl inte bara jag som tycker att det finns något som heter att gå FÖR långt? Det är iaf vad de här personerna har gjort.

En ny tjej har börjat i klassen föresten. Vilket nu betyder att vi har TRE Amandor i klassen. Vi har rätt många med "dublett-namn" i vår klass (det finns två i klassen med samma namn), så det är lite svårt att hålla reda på alla... Hon verkar iallafall vara jättesnäll:)

Och idag köpte jag den Oscarsbelönade filmen "Slumdog millionaire"! Och som av en händlese så funkar den inte! Jag fattar ine vrf men jag ska tillbaka till Åhlens imon och byta den mot en annan för annars så vet jag inte vad jag gör. Då har man spenderat pengar på ingenting"/
Hoppas att det löser sig:)

Kommentarer
Postat av: calina

haha, ah dom går verkligen för långt med det dära.

Och filmen är rätt bra också :) men hörru jag saknar dig stina lise!

2009-08-24 @ 22:54:49
URL: http://calinacederholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch då, inte trevligt med ättika speciellt inte i ögonen

2009-08-25 @ 11:18:11
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Natta

de går nog bra ska du se :D

2009-08-26 @ 12:34:31
URL: http://nattaan.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0