Back on track...for a while

Hello folks!
Erkänn ni har saknat mig, eller hur? Jag har saknat bloggandet enormt iallafall!
Jag känner mig helt efter i allt vad data heter efter cirka två månader utan internet.
Dessutom känns det lite svårt att berätta om vad som har hänt sen sista inlägget eftersom det hänt så mycket massa saker.
Sitter i skolan och skriver, så få inga konstiga förhoppningar om att jag har internet tillbaka, för det har jag inte och jag börjar bli lite smått desperat över det. Som att inte kunna andas riktigt... Fast nu låter jag som värsta datanörden ju. Jag kan visst vara utan internet! Och jag klarar mig galant utan det faktiskt!!! Grrrr! Fast lite saknar jag det faktiskt...*gråter en skvätt*:'(                                                                                                                            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0