Ganska kul dag faktiskt...:)

Det var ganska kul i skolan idag! Har inte hänt något jättespeciellt, men ändå ganska kul dag.

Fast har haft engelskaprov med... Gick sådär... Han tar ju ord som han inte sagt att vi ska öva på, det är väl lite det som är meningen så han ser vad vi kan utantill å så, men då kan han äl göra ett sånt eget prov tycker jag. För vi har ju inte prov i SO om t.ex islam bara för att få se vad vi redan kan om det, det lär man ju sig i efterhand. Men det är väl lite magstarkt att jämföra det så, men blir så irriterad när det är så...:S

Hade första nationella provet med i svenska igår. Typ ganska svårt men i början gick det bra. Väldigt bra. Sedan i slutet gick det dåligt. Väldigt dåligt! Det kändes faktiskt ganska bra, och när jag var klar så tänkte jag att jag sitter kvar så länge jag kan så kan jag läsa igenom det jag har skrivit några gånger så blir det nog bra. Trodde jag ja! Precis när jag skulle lämna in det, och när alla gått så upptäcker jag till min fasa att jag har glömt den sista sidan! Så jag börjar paniksvara ett väldigt kladdigt och osammhängande svar som jag nästan skäms för att jag skrivit. I stort sett bestående av endast streck med lite pluuttar här och där så att inte en skrivstilsigenkännare skulle kunna se vad det står. Var ganska pissed of på mig själv om man säger så... Får hoppas att man inte sumpat alla chanser nu. Men är ju ett till imon med och där ska jag verkligen satsa! Börjar klocckan 8.15 och slutar 11.00! 2timmar och 40 minuter, utan paus. Men det ska jag nog klara. Kommer ha med mig vindruvor och dricka med mig så överlever jag nog!

Hade ganska kul på matten idag, på elevens val då. Det är inte mitt favoritämne men jagtycker att det kan vara ganska kul ibland och så blir man så peppad av det med! Typ först blir det asmycket fel sen så kommer man på det och gör rätt och man känner att man faktiskt kan om man bara vill! Håller på med paranteser nu med x och y och det är i en helt annan nivå än den vanliga vi gör på vanliga matten. Assvårt men ganska kul!

Kollade föresten på gamla Top Model repriser. Den dom visar nu är den allra första och den ser så ful ut! Typ från nånting från början av 90-talet och det ser så fattigt ut på något sätt. Fast det var ändå ganska kul att se om man jämför hur det ser ut nu:)

Här kommer dagens tjuvlyssnat! Askul och om du vill läsa fler "tjuvlyssnat" så klick på den här länken!
Här kommer den:

En pojke ~6 kommer in i damernas omklädningsrum med sin korta och kraftiga mamma. Pojken får syn på en stor och röd gammaldags våg och blir alldeles överväldigad. Mamman går fort förbi medan pojken stannar framför vågen.
Pojken: Wow! Mamma vilken våg!
Pojken ställer sig på vågen och väger sig.
Pojken: Wow, mamma kom hit!
Mamman är tyst.
Pojken: Mamma kom får du se!
Mamman går dit.
Pojken: Du måste stå på vågen mamma!
Mamman (hyssjande): Nä, kom nu.
Pojken (skriker): Nej du måste!
Mamman ställer sig försiktigt på vågen. Pojken blir grymt imponerad.
Pojken (skriker högt): Wow mamma! Över 100 kilo!

Haha! Sån kul humor kan jag ha! Eller inte:P
Men ska dra nu, topmodel börjar och det vill jag inte missa! (Ska kolla på Made in Sweden sen med, asbra program!)
Kram Stina-Lise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0