Lite sådär halvbra, men inte kanon....

Hade våran idrottslektion för femmorna idag, och det gick väl okej - men det kunde ha gått bättre, faktiskt.
          När vi presenterade "programet" för dagens idrottslektion så skrek minst fyra;"Nää, vi vill spela fotboll!" eller "Ååh, va tråkigt!". Man bara, jahopp. Vi har planerat en hel lektion åt er under en längre tid och ni bara klagar när ni inte ens provat på det än. Fast det sa jag ju inte, och det finns ju nästan alltid minst sju stycken fotbollstokiga i varje klass.
          Så vi satte igång med uppvärmningen, och jag tror faktiskt att de tyckte att de var riktigt roligt. Dom gick in för det iallafall.
          Sedan så kom vi till huvudleken som kallades frälsaren, och jag är inte riktigt säker på att dom fattade hur det gick till. Trots att vi hade förklarat nogrant flera gånger. När man blev tagen så skulle man sätta sig ned och då bli räddad av frälsaren och den kom aldrig och räddade typ så ca nio stycken fick bara sitta ner under 25 minuter typ och det var ju lite sådär eftersom att alla ska få vara delaktiga. 
          Som avslutning hade vi stretching (stavning?) som louise höll i och det tyckte dom var jättekul. Det var en kille som typ flaxade med benen (så att hela vaderna dallrade) när vi satt ner och sa att han förbränner fett på det sättet. Det var kul!

Men dom brottade inte ner mig iallafall och jag tyckte att vi gjorde så bra ifrån oss som vi kunde, så tack för all hjälp louise!<3Louise och jag:)


Sedan blir jag väldigt arg på min blogg, så tror jag ska göra en totalmakeover till helgen. Vet inte riktigt hur den ska se ut eller så, men jag kommer på nåt.
          Och dessutom fixa teckensnittet som är olika stort för olika inlägg, vilket är asirriterande. Jag har lite halvdålig syn så texten bara flyter ihop och sånt shit, så det ska bli ändring på det.

Men byebye, ska öva på judeprovet littegranna nu:)
Kram Stina-Lise
          
         

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah tack själv du :D <3

2009-02-19 @ 21:27:35
Postat av: an

Konstigt att Lisens söta nuna blir sådant när det ska fotas, Stina du måste säga KAMELSKIT!! för att hon ska le!!! ;) Kram Bittan

2009-02-24 @ 17:57:29
URL: http://bittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0