Lycklig är mitt förnamn!

Eller, mitt förnamn är ju Stina-Lise men jag är jätteglad! Det är ju asmycket snö ute, så jag antar att snön på min blogg kanske hjälpte lite;) Det är iaf jättefint ute!

Nu är det sista nationella provet i svenska varit. Och det var skitjobbigt!
 
Man fick fyra olika kategorier och man fisk bara välja en annars skulle man få IG. Jag valde novellkategorin där man skulle skriva en novell till en bild på ett höghus. Det var assvårt att komma på, men jag fick ändå ihop sexton sidor. Men då skrev jag inte sådär jättsmått och så var det typ värsta mellanrummet mellan linjerna på pappret så om jag skrev vanligt hade det nog blivit ca fem-sex sidor. Jag var typ den sista som gick ifrån och då var klockan 11.04 så med en minut till godo så lämnade jag in den. Och var bara lite röd i ansiktet! Blir typ röd när jag anstränger mig, och så kändes hjärnan som gelé. Men men:)

Sedan har det varit en ganska lam dag idag. Kolla på film på franskan (Marie från Roomage typ, vet inte riktigt vad den heter, men den är asrolig!), hade ingen gympa eftersom att jag av någon anledning fick feber igårkväll (inte mycket men jag vill absolut inte bli sjuk igen för tredje gången på fyra veckor).
 
Och sedan på syslöjden är det helt lamt, sitter typ bara och pratar hela tiden och orkar inte sy min dumma klänning. Den är så ful! Och den modellen jag egentligen ville ha på klänningen fanns inte så jag fick hitta på massa och nu är det ännu fler som vill göra klänningar och då har dom tagit in massa fina designer och nu kan inte jag ändra eftersom halva klänningen är halvklar(men ändå jätteful) så det är bara tråkigt!

Men orkar inte klaga mer nu:) Och imon ska jag ner till pappa! Och resten av det danska paketet så kommer nog inte att blogga på över en vecka nu.

Så trevligt vinterlov alla läsare(d.v.s. ca tre stycken:))!
Kram Stina-Lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0