Rolig dag på stan!

Var och shoppade lite igår med louise, rut och Malle i Värnamo. Var askul!

Jag köpte:
- två par nagellack
- ett par assnygga trosor som är hur sköna som helst! (sånna pieces)
- en sån där LdB kräm som luktar asgott
+fika (räkmacka, läsk och chokladkaka med massa grädde på som var asgod!)

De ena nagellacket var vanligt svart (så nu har jag svarta naglar för första gången nånsin) och det andra var typ magnetnagellack. Ganska svårt att förklara men ska kanske lägga ut lite bilder sen å visa hur man gör. Kostade 105kr på Åhlens.

Något av det bästa med att shoppa, när man har kompisar med sig, är att man kan bara flamsa runt hur mkt man vill utan att behöva skämmas. Så jag provade massa små barnmössor som malle tyckte att jag skulle köpa "bara för att"... Här kommer bilder!Här var en jättekul mössa som jag förmodligen skulle köpa till mitt/mina barn (om jag nu hade några:)) från åhlens barnavdelning.
                                                       Världens coolaste mössa!
                                   Den fina mössan igen!
                                       Jag brukar inte se så här onormalt glad ut normalt xD

Det var bara två bilder, men jag börjar fatta hur man gör nu så jag är nöjd och belåten;)

Kram Stina-Lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0