Å så var det helg...

Jag vet jag vet. det är rosa, men jag råkade göra lite fel och nu orkar jag inte ändra det. Men det har funnits värre juh!

Idag har jag lämnat in lägenheten och det känns som en sten fallit ner från mitt bröst. Det har varit ganska jobbigt när datan stannar upp hela tiden och ett tag fungerade inte internet i över en månad - och det var ju just då vi skulle lämna in den, men nu är det gjort och det känns jättebra.

Asså jag ligger efter så sjukt mkt i skolan nu så det är galet! Här är det jag har att göra nästa vecka:

- Tre matteläxor (typ assvåra och Arne lät uppenbart besviken när jag sa att ingen av dem var klara)
- Ett läxförhör i Biologin
- Fysik (boken som jag inte har)
- Svenska prov, och har hört att det tydligen är Nationella nästa vecka... eller nästnästa?
- So-prov om judendomen
- Franska (tror jag, Rose-marie hittar alltid på så mycket konstigt så de har vi säkert)

Det verkade kanske inte så jättemycket men det är det! Men vi sitter väl alla i samma båt antar jag...
Jag har fått tillbaka båda franska böckerna och så matten innan i typ onsdags.
No hard feelings, men man e ju ganska tacksam om man får sina böcker. Franskan e inte så jättefarlig, för Rosis verkar förbannad på mig oavsett om jag har bok eller inte, men matten måste jag ha bara! Det är viktigt! Aja har kollat let's dance precis lite sådär men det var väl underhållande.

Positivt: Min hosta är borta!

Negativt: Jag har fått cp-ont i halsen!

Om jag håller på att bli sjuk igen så skriker jag! Fast det gör det ju inte direkt bättre för halsen... Men nu ska jag koka te! Hejdå!
Kram Stina-Lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0