Jaaaa!

Nu har jag det! Jag håller i det i min hand. Eller aa, inte riktigt för det blir så jobbigt att skriva då.Men jag pratar förstås i min lägenhet! 43 sidor lång och i färg och lite småfel här och där, d.v.s. precis som jag vill ha det! Inte direkt att ha fel, men asså lite sånna där små fel som gör att det känns mer mänskligt på något sätt. Så att det inte blir som en  tråkig katalog om hemförsäkring. Känns skitbra, fast jag råkade spruta lite cola på ena kanten av inledningen när jag skulle testa ett trolleritrick med en colaburk men eftersom att jag är så klumpig så sprutade det cola i hela mitt ansikte och hår, så det blev sådär klibbigt och äckligt. jag har sköljt bort det mesta av det men det luktar fortfarande cola... men ska ju duscha sen i alla fall så jag tror jag överlever.
Något som är mindre kul är att båda franska böckerna och min fysikbok typ är putsväck! Har ingen aning om vart dom är, men hoppas att dom ligger i någon annans skåp, annars får jag dampryck! Men, men. Det ska väl ordnas upp det oxå. Jag tror jag ska köpa något sånt där organisera kit eller nånting, för jag orkar inte med borttappade böcker och försvunna papper något mer. Någon som vet var jag kan köpa det någonstans? Som e bra då.
Men nu ska jag dra, ska läsa på biologi läxorna som jag missat när jag vart borta. Byebye... Ska föresten försköka lägga upp en bild, så om ni ser den: det här är min första bild på bloggen. Om ni inte ser den: synd för er:)
Kram Stina-LiseJag och Calina första gången jag satt på en moppe - och körde den! Fast jag krockade in i grannens staket, men jag hade askul den gången!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahh skohornet är bäääst (A) hahahah jo jag ser en bild på en skrikande stina lise och en skrattande calina (A)

2009-01-22 @ 20:12:15
Postat av: nattaaaaa

hahah fotografen själv då :P xD haha fan vad kul vi hade :D <3

2009-01-22 @ 21:31:29
URL: http://nattaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin visningsbild du har! å så den headern me e skit fin!

2009-01-23 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0