Nu börjar man känna sig lite bättre igen!

Äntligen mår jag bättre! Det har jag i och för sig gjort innan med, men det är första, nästan helt, feberfria dagen på flera dagar! Skönt! Känns som jag bara klagar hela tiden. Liksom, det är ju bara en förkylning  och lite hosta har väl ingen dött av! Men jag har inte så mycket annant att skriva om när jag sitter här mellan mina fyra väggar under sängen och skriver.

Mamma har varit jättetrött på dagarna nu för hon sitter tydligen uppe halva nätterna eftersom att jag tydligen hostar ganska mycket i sömnen. Ibland kommer hon upp och frågar om jag vill ha nåt att dricka eller så och då får hon nåt jättemärkligt och osammhängande svar som jag inte alls har något minne av att jag har sagt.

Det påminner mig om när jag var ca 9 år gammal och det var jul och jag och mamma hade precis kommit hem till mormor. Mormor har en sån där soffa med utdragbar säng under som mamma sover i och jag sover i soffan. Så helt plötslgt (typ ganska sent på kvällen) så frågar jag om jag kan få en chokladbit, och det får jag. Morgonen efter upptäcker jag att jag har en märklig brun geggemoja i, i stort sett håret och jag får panik eftersom jag tror att det är... jag tror ni vet vad jag menar, så jag springer ut i duschen och upptäcker till min lättnad att det är choklad. Men jag absolut inget minne av det!

Märkliga saker man kan göra i sömnen. Till historien hör oxå att jag faktiskt fick ganska lent hår efter detta, men det är inget jag direkt rekomenderar!

Jag skulle ju skriva om gymnasievalet med! Det blev samhällsprogrammet på Finnvedens gymnasium. Det har jag ju velat länge så det var inte särskilt svårt val. Men jag har för mig att man får välja ett andrahandsval oxå. Det fick inte jag och jag har ingen aning om vrf. Det tänkte jag ju inte på just då, men om jag hade fått välja så hade det blivit Natur. Vetenskap alltså, inte naturbruk, det skulle jag aldrign klara av. Språket blev franska och indv. blev musiksom man har alla tre åren. Blir spännande så får hoppas att man kommer in. Tänk om jag inte kommer in...och jag gjorde ju inget andrahandsval... men usch, jo men det löser sig på något sätt.

Känner att jag skriver om lite sådär halvtråkiga saker, men det ska snart bli bättring på det hoppas jag. Jag är ju helt ny inom den här bloggvärlden så jag lär mig fortfarande hur det fungerar och så. Men nu ska jag sova.

Skulle föresten gått till skolan imon om det inte hade vatt för studiedan så imon ska här pluggas!!!
Kram Stina-Lise

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha! "Geggammoja i håret"!xD<333 så typiskt dej!

2009-01-31 @ 21:32:03
Postat av: natta

du kommer till skolan imorn :D:D<3

2009-02-01 @ 22:05:13
URL: http://nattaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0