Nu har jag gått och blivit fyra-barns faster...!

Idag har vatt ganska annorlunda dag. Gick upp i morse för att upptäcka att det snöade. Underbart! (bokstavligen, inte ironiskt) Så sen när jag kom till skolan så vart de bara rut och jag som var där eftersom att alla andra var och badade i simhallen och jag kunde ju inte vara med för att jag vatt förkyld, och rut vet jag inte riktigt. Så vi gick runt i hela skolan och hade lite småtråkigt tills de andra kom och vi gick och åt. Smarrigt! Sedan så gick vi iväg till kiosken för att möta nathalie (för att till min fasa upptäcka att snön var borta...) sedan kom vi tillbaka för att ha den enda lektion vi skulle ha den här dagen:Svenska. vi skulle läsa något häfte om nånting inför nånting som handlade om nånting. Helt plötsligt upptäcker jag,till min lycka, att det snöade igen! Eller näe, inte riktigt, men pappa ringde! Så jag kutade ut för att svara och han berättar att jag har blivit faster igen!!! Till en liten Sofia! Och jag blev jäteglad, bara skakade i hela kroppen! Och så pratade jag med Clara som var jätteglad över att äntligen blivit storasyster. Sen sa hon något om sin matlåda på dagis och sedan la vi på. Så jag gick in till ett knäpptyst klassrum och bara skakade av lycka! Så jag kunde inte riktigt koncentrera mig på vad vi skulle göra men det gjorde inget för jag var så glad! Idag är ju hoppets, lyckans och glädjens dag när Barack Obama invigs som president För mig känns det ännu bättre! Nu när jag har blivit faster igen...
Kram Stina Lise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis stina lise!!! shit, fyra stycken! de e asmånga ju:P kollade precis på installationen av honom, obama asså. de var ganska bra... men verkligen, grattis!

2009-01-20 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0