Så trött!

Nytt tema på bloggen! Vad tycks? Jag gillar det någonsånär. Och så har jag fixat dit lite snöflingor oxå. Vet inte om ni kan se dom men jag tänkte att om jag har snöflingor som faller ner på min blogg så kanske det även händer även här utanför. Det är så grått och trist så det skulle vara fint om tillvaron lystes upp av vit och underbar snö! Dessutom är det ju fortfarande vinter så det skadar ju inte!

Något som däremot skadas är min hals när jag pratar. Gör så hemskt ont när jag hostar oxå. Känns som någon har hällt ner frätande syra i halsen på mig och jag känner att jag får lite panikkänsla för jag hinner bara inte att vara hemma, inte nu iaf för jag har så sjukt mycket att göra nu. Och nästa vecka ska vi göra gymnasievalen...

Jag säger inte att jag kommer vara hemma nästa vecka men rent hypotetiskt, OM jag skulle vara hemma så skulle jag kunna komma till skolan på tisdag eftermiddag och välja då och sen krypa ner till sängs när jag kommer hem. Men det är ju rent hypotetiskt nu då:)

Idag hade jag lovat mig själv att storstäda mitt rum men det blidde inget av med det då jag nästan bara sovit. Hatar att vara sjuk, eller iaf ha ont i halsen...

Men men, peppar peppar som man säger. Ska försöka sova nu för att inte totalt vända på dygnet.
Kram Stina-Lise


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken snygg sida du har stinalise! assnyggt! e de du på bilden? va soet!

2009-01-25 @ 16:25:15
Postat av: rut

fint fint. <3

2009-01-25 @ 16:34:56
URL: http://kiwipassion.blogg.se/
Postat av: louise

Krya på dig<3 finfin blogg<3

2009-01-27 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0