Så sent så sent...

Lite sent för ett inlägg nu men när man ändå inte kan sova och har vänt på dygnet så varför inte?=)

Har haft en sån där seg dag idag. Har mest legat hemma i soffan och ätit isglass. Gott! Och så kollade jag på Da Vinci koden med mamma. Seriöst, se den inte om ni inte vill ha två timmar och 22 minuters uttråkande handling om massa koder som ingen annan än huvudpersonerna förstår sig på. Mamma har till och med läst boken och det var svårt för henne att hänga med i svängarna. Själv satt jag med ett stort gigantiskt frågetecken i huvet. Men det är ju inget fel eller så med att gilla den:)

Har även försökt göra matteläxorna så att dom är gjorda. Ska försöka jobba upp mig i det jag ligger efter i d.v.s. i stort sett alla teoretiska ämnen. Känner lite press på mig just nu. Men jag ska klara det!

Vill oxå passa på att säga åt alla att högerklicksskydda sina bilder! Inte så kul om någon annan snor ens bilder. Om man en gång lagt upp en bild på nätet så går det aldrig att få bort den - men det här underlättar lite! Så om du oxå vill högerklicksskydda din blogg så klicka på den här länken!

Var även i skolan igår och valde till gymnasiet igår, men det berättar jag mer om imorron. Börjar för en gångs skull känna mig lite småtrött!
Kram Stina-Lise


Kommentarer
Postat av: louise

jag kan tillägga att det inte funkar att högerklicks skydda, för man kan ta bilder ändå.... Du vet print.. m.m... MEN man kan skriva copyright i sina inlägg (kolla min blogg) och vattenmärka sina bilder :D

2009-01-29 @ 13:25:22
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0