Har fått nya skor!

Precis som rubriken lyder så har jag fått nya skor! Ett par vita klackskor närmare bestämt och jag vart överlycklig. Hade tänkt ha dem till skolavslutningen, och så lade vi undan ett par svarta klackskor med som jag hade tänkt ha till balen. Hoppas att det blir bra:) Övar just nu lite på att gå i dom, är inte så van vid att använda klackskor;D Träffade Rut med i skomagasinet, fast jag gick innan hon hade hittat ett par hon gillade.


Det är inte dessa jag ska ha på mig, men tyckte klacken är rätt cool och så ska jag vänta med att ta kort på skorna tills imon när det är dagsljus ute.
Bild från gnetagalten.se

Angående skolavslutningen så känner jag mig lite smått orolig, för vi är den enda klassen som inte skaffat fram någon vagn än, och det börjar bli väldigt ont om tid med.
Drömde en dröm inatt att vi hade skolavslutning och att alla andra klasser åkte i jättevackra pyntade vagnar och skrattade och var glada medans vi i klass 9a fick längst bak helt molokna och ledsna hela vägen till Rydaholms värdshus. Av någon anledning hade vi allihopa ett åskmoln var över huvudet, bara för att göra det ännu mer ledsamt...
Nej, men vi måste verkligen hitta någon som kan fixa en vagn + traktor + någon som kan köra. Börjar bli lite bråttom nu.

Imon lägger jag in en ny "Stina Lise testar..." och kanske ett nytt filmtips...:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0