Helg:)

Och så var det helg igen och jag ska mest vara hemma och slappa och ha det skönt:)
Känns konstigt att det här var sista riktiga veckan i skolan, dom senaste veckorna har gått helt galet fort, och jag gillar det inte, jag vill inte splittras från alla och börja gymnasiet, det känns bara jättejobbigt alltihopa nu...
Men det blir väl bättre sen antar jag:)

Torsdagens citat av Calina: "Nämen mormor, vilka stora muskler du har!"
                                                   "Det är för att jag ska kunna döda dig så mycket lättare!"
Jag antar att det kanske får henne att låta som en psykpatient!
Nejdå, Calina är snäll som ett...*tänker*... lamm!


Den blomman har hon sjort alldeles själv!:)

Kommentarer
Postat av: sara .b.

sv: ja det känns nog mest jobbigt i början, men som du sa blir det nog bättre sen!

2009-06-06 @ 16:07:56
URL: http://bruggeman.blogg.se/
Postat av: natta

när kommer stina lise testar spikmatta :O



svar: Gobina men ja trodde hin hette gorbina men hon heter gobina

2009-06-06 @ 22:27:01
URL: http://nattaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0