Jag är totalt BLÅST!

     Hade SO-arbetsprov igår på Buddhismen. Man får typ en text och ska svara på frågor från texten och jag gjorde bort mig totalt!!! För det första så sa Rut till mig vilken sida det började på, men av nån sick reason så började jag tänka på annat och bläddrade igenom boken och hittade "Buddhismen i Japan". Så jag läste igenom det i ca en kvart och ska precis börja med frågorna när jag inser att det inte stämmer!
     Så jag letar upp "Buddhismen" kapitlet och läser igenom det istället för att svara på frågorna direkt. När jag har skrivit riktiga ordentliga och utförliga svar på första och andra uppgiften så är det bara 10 minuter kvar och 8 stycken ogjorda uppgifter! Så jag fick verkligen panik och började skaka och hyperventilera och var helt förstörd!
     Asså man kan tycka att jag överdriver lite, men jag har  verkligen satsat på skolan och den betyder en hel del för mig (jag vet, jag är galen), och det sista provet jag gör i grundskolan (alltså 10-års arbete) någonsin kommer jag att få IG på p.g.a. ett katastrofalt misstag. Och det känns verkligen hemskt eftersom jag tidigare hade MVG i religion. Jag vill gå ut med flaggan i topp och inte släpandes i marken.
Känner mig dum i huvet....

Kommentarer
Postat av: louise

men du kommer ju inte få IG för du svarade ju på mer än hälften av frågorna :) Det kommer att gå bra<3

2009-06-04 @ 17:03:32
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0