Liseberg imon!!!

Imon bär det av till Göteborg med hela nian! Ska bli så otroligt roligt och jag har längtat ända sen dom gamla niorna åkte iväg.
Först ska vi gå på Göteborgs Operan, sen är det fritt och sen får man gå in på Liseberg och stanna där till stängningsdags! Kommer verkligen bli asroligt, och jag har väldigt höga förväntningar på hur det kommer att bli där.
Det är ju tydligen mkt större än Gröna Lund, men är det lika kul eller t.o.m. roligare? Någon som vet? För ca 5 killar ska inte ens med eftersom de tycker att det är för tråkigt (!) så man undrar ju lite. Och så har man hört vissa rykten om att det ska bli regn där, och det bådar ju inte gott... Men jag får hålla tummarna och hoppas på det bästa på väderfronten. Jag ska ialllafall dit och det är det som är huvudsaken! Jag tänkte b.la. åka...:


...det nybyggda Hanghai...


..Nordens största Berg-och-dalbana i trä, Balder...


...och klassikern Kållerado plus en hel del lotter, jag vägrar gå lottlös hem:)

P.S. "Stinalise testar..." kommer snart, har inte riktigt haft tid än bara:)



Kommentarer
Postat av: Mandy

du kommer få det skitroligt:* Lskar lisseberg<333

2009-06-09 @ 22:53:01
Postat av: Lindblomman

Skriv om Hanghai:)

2009-06-10 @ 00:05:48
Postat av: Nina Kartal

oj då, jaja iofs, jag hade nog också gjort vågen för o distrahera min panik haha

2009-06-13 @ 00:17:45
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0