Muffins:P

Nu är jag äntligen klar med mina muffins! Först gjorde jag en sats med kladdkaksmuffins och dom skulle blivit jättegoda om inte min cp-ugn inte bränt sönder dom. Jag skulle ha dom inne i tolv minuter och dom var brända efter sex minuter. Då vart jag irriterad, men började efter en stund med en ny sats med ett konstigt recept på vanligamuffins, och dom blev rätt okej:) Dom är bara lite halvbrända men ser faktiskt riktigt goda ut, även om dom inte är det. Dom är luftiga, allldeles för luftiga och det gör att smaken försvinner lite. Men rätt så gulliga iaf så man kanske kan ha dom som prydnad eller nåt?
                       


Mixtrade lite med bilden på datan. Det vita i pannan och på näsan är mjöl(lite svårt att se kanse, men det är det iaf:)).

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt bild<333

2009-06-04 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0