Har haft fullt upp...

Hej hopp!

Jag vet att jag har varit sämst på att blogga, men har haft galet mkt prov denna vecka, så att jag har gått och lagt mig vid typ 3 tiden på nätterna. Ganska jobbigt, men jag klarade det!

I måbdags hade vi besök av en man som hade överlevt auschwitz. Det var helt otroligt att han upplevt dessa saker och att han överlevt. Han pratade i ca 1 och en halv timma, men det fanns inte en enda sekund man kände sig uttråkad. Inte jag iaf. Han var jättebra!

Sedan vill jag tacka rut för at hon skaffade twilight till mig. Läste ut den i fredags och jag vågar nog påstå att det är den bästa bok jag någonsin har läst. Och jag har läst ganska många böcker, så det borde ju betyda nånting!
Framsidan ser lite tråkig ut kanske - men det är inte
innehållet!!!

Så all tack till Rut!

Var och kollade på Louises "Annie"-musikal, och den var jättebra. Roligast var miss Hannigan som fick värsta skrattattacken mitt i en av scenerna, som inte var meningen. Tyckte nästan lite synd om henne, fast det var riktigt kul med!

Och så har jag ätit tacos och kollat på melodifestivalen, som jag faktiskt är förbannad på! Låten sög juh!  Den sämsta på flera år. Då var t.o.m. "Hero" från från förra året bättre. Usch! Men, men. Tror jag ska gå och lägga mig nu, och förbereda mig för nästa prov - musik och fysik!
Kram Stina-Lise

Kommentarer
Postat av: rut

naw<3 varse. :) jag har läst ut tredje nu xD

2009-03-16 @ 14:07:48
URL: http://kiwipassion.blogg.se/
Postat av: louise

SV: ja det var den butiken

2009-03-19 @ 09:40:07
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0