Rena slumpen

Igår hände något ganska coolt. Jag satt och läste ellamaries blogg (15 år och gravid med tvillingar) och kollade på ett inlägg med typ 300 olika kommentarer och klickade på en av dem och kom in på en blogg som handlar om en tjej som heter Stephanie och är nybliven 15-års mamma.
Jag kollar runt lite i bloggen och märker att den här personen är otroligt lik en gammal klasskompis jag hade i förskolan upptill tvåan. Typ allting stämde, så jag frågade om det verkligen var hon och det var det! Asså fatta, av alla miljoner olika bloggar där ute så klickade jag just på hennes och så visar det sig att vi gått i skolan tsmns!
Kika in på hennes blogg! Den är otroligt bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0