Exorcisten xD

Har äntligen haft en läxfri dag. Fick reda på Ekonomiprovet idag och fick VG+. Kändes asgytt eftersom ekonomi inte är min starka sida. Fick oxå reda på Hinduismenprovet - och jag fick MVG+! Gissa om jag var glad!:) Religion är tydligen min grej xD
På svenskan så fick jag och rut för oss att kolla på massa trailers med exorcisten på youtube, och OMG! Trodde jag skulle dö, fattar inte att folk kollar på sånna filmer! Jag gjorde det med skräckblandat förtjusning och det var askul! Inte lika kul för Rut kanske eftersom jag höll på att vrida hennes arm ur led och annat shit, men roligt iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så läskig!!!

2009-05-27 @ 22:47:46
Postat av: Anonym

du jag hade skitkul. xD du skrek och höll på hela tiden juh fast vi inte hade något ljud. xD <3

2009-05-28 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0