Rydaholmarhelg!

Har haft den roligaste helgen på länge! Sov över från fredag till lärdag hos mormor och åkte till Nathalie igår och sov över tills idag. Var där med Nathalie (of curse), Rut och Calina.  När jag kom dit kollade Nathalie och Rut på Hannah Montana - The movie, och den var väl sådär. För måste medge att jag inte är ett särskilt stort fan av Hannah Montana, men tror att Natta och Rut gillade den och det var ju bra;)

Sen gjorde vi chokladpuddning och åt det och sen åkte vi till stranden och mötte Calina och badade. Årets första dopp! Det vatt svinkallt, men ändå rätt skönt att få det gjort:) Vi mötte även Malle, Mirre och Katja där och vi småpratade lite:)

Sen åkte vi hem och kollade på massa roliga klipp på You Tube och åt Bullens korv. Smarrigt :P

Sen kollade vi på tv och hoppade MASSA STUDSMATTA! Vi låg på studsmattan till halv två på natten och pratade lääääääääänge om allt och ingenting!

Sen var vi tvungna att gå och lägga oss och jag och Calina låg i soffan och Rut och Nathalie låg i Nathalies säng.

- Vaknade halv 6 och var asvarm, men somnade om igen.
- Vaknade vid 7-tiden av att Calina letade efter sin svarta tröja (tror jag, eller så drömde jag).
- Vaknade vid 9-tiden och upptäckte att jag var ensam på nedervåningen. Jag var lite groggy och hade precis drömt att jag var med i filmen "I'm legend" (han är sista levande mannen på jorden) så jag trodde då att jag var ensam på hela jorden för Calina var borta och jag hörde ingenting på övervåningen. Jag vet, jag är lite udda men jag var fortfarande lite i drömmens värld. Så jag ropade lite försiktigt; "Hallå?". Då kommer Nathalies hund och jag blir skiträdd eftersom att han i filmen endast har en hund till sällskap, så sms:ar till tjejerna: "Var e ni?"
Det går typ skitlångtid och sen svarar Rut att både hon och Calina åkt hem och att Nathalie förmodligen ligger uppe och sover. Först då inser jag hur töntig jag egentligen är och då ringer mamma och säger att hon är på väg för att hämta mig, så jag packade ihop mina saker och det bar av hemmåt:)

Tack för helgen! Har haft askul<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

samma här <3:D

2009-06-07 @ 18:30:36
URL: http://nattaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0