Soooooool!

Har haft det asgytt i helgen!
Var ju ledig i fredags så då vart jag hos mormor i hult och solade gärnet! Och mina fötter ser nästan loikadana ut som dom gjorde förra året, bara att det är ett kryss på fötterna och inte randiga:)
Typ udda! Fast just nu ser mina fötter bara ovanligt smutsiga ut, och inte solbrända som förra sommaren >.< 
Och så har jag kollat på Twilight! OMG! Satt och hyperventilerade och skvätte ut popcorn över hela golvet i början! Den vart asbra, men man ska läsa boken oxå! Den är bättre!

Och igår var jag på kusins Henriks dotters barndop. Hon ska heta Edith Gunilla Elisabeth Hullfors. Kul att dom gamla namnen börjar komma tbx! Och att hon får efternamnet Hullfors. Vi är ju inte så många som heter det längre i våran släkt eftersom de flesta tjejer i familjen tar killens efternamn när dom gifter sig, men ännu en Hullforsare är bra det!  

Och så har jag verkligen kommit igång med extraarbetet på So:n. Skriver om titanic, ett ganska lamt ämne tyckte jag först, men det är faktiskt riktigt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0