Streeeess

Jag känner mig stressad av någon konstig anledning. Jag har i.o.f. bara ekonomiprovet imon och typ inga andra läxor alls, men allt känns bara stressigt :S
Ska ta ledigt på onsdag för att åka en heldag till Jönköping och köpa avslutningsklänning och lite andra kläder, mamma tkr det är bättre att åka på en vardag för att det inte är så mkt glana shoppaholics ute i affärerna då.

Måste verkligen köpa nya kläder! Allt har blivit för smått eftersom jag måste fått nån tillväxt spruta i sömnen eller nåt. Känns som att jag vuxit minst 10 cm sen i julas. Har iaf vuxit mkt sedan dess!

Vill ha en riktig bloggdesign! Hatar den förvalda jag har nu, men datan bara dampar och har inte photoshop så det blir rätt svårt att  försöka göra en själv...

Kommentarer
Postat av: natta:)

men tycker om den du har nu :)

2009-05-25 @ 10:34:08
URL: http://nattaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0