Jahopp, där rök den mobilen!

Nu är det ju så att jag inte kunnat blogga på ett tag i och med att jag har MILJONER saker att göra just nu.

I helgen var det tjejkväll från fredag till lördag och då skulle min älskade lilla vän Calina komma som jag inte träffat på 32 år. MEN, hon kunde inte komma *fäller en tår*.
Vi andra som var där var jag, Louise, Nathalie, Rut och Malle och vi hade det jättkul iallafall.

Hade tänkt åka till Rydaholm på kvällen, men det vart ju nästan storm ute och så ösregnade det så hade hemmakväll istället med massa popcorn.

Idag hade det varit en hyfsat bra dag om inte mobiljäveln gått sönder!

Så här gick det till:
 
Sofia: Stina Lise, har du lite ny musik på din mobil som jag skulle kunna få?
Jag: Aa, vänte lite så ska jag
lugnt och försiktigt ta fram den ur fickan.
Mobiljäveln (tänker): Jag vet! Bara för att skoja till det lite så ska jag slinka ur snälla Stina Lises händer lite, bara för att skoja till det!
Jag: Här är den. Nämen. NEEEEEEEEEEEEEJ!!! (Mobilen slinker ur händerna)
Mobiljäveln: Mohahahaha!!!! (Blir jonglerad i luften på något mysko vis)
*Faller till golvet*
Jag: Woops!
Sofia: Det var inte mitt fel!
Mobiljäveln: STENDÖD.

Så här sitter jag nu med en STENDÖD mobiljävel.
Ska lämna in den till telia imon, men ska dock utelämna de små detaljerna om att jag tappade den, får se hur långt den historian håller.
Men alltså, även om jag tappade den i golvet så ska sånt där inte kunna hända, fallet var inte ens särskilt långt, och så är den bara två månader gammal, så det borde inte kunna ske.

Men men.

Allt går skit nu helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: natta

ajj;( im sorry :(

2009-10-08 @ 17:48:15
Postat av: lina

hahahha, jag älskar dina inlägg :D

2009-10-11 @ 13:04:39
URL: http://laejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0