Så fame-dissad asså!

Lite ironi i rubriken, men känner mig lite smått dissad faktiskt.
Var och kollade på tv4:s hemsida och såg att man att det var typ ett test eller nåt man skulle göra, jag trodde man typ kunde vinna något, typ biljetter till fame eller liknande, så jag skriver lydigt i mitt namn och är riktigt förväntansfull och trycker på "testa".



Då får jag reda på att jag är 18% fame! What?! Fame betyder kändisskap, alltså är jag 18% kändis genom att utgå från mitt småknasiga namn eller vadå?
Om jag ville veta det så kunde dom väl skriva att "om du gör det här testet så får du reda på hur stor kändis du är".
Jag som inte ens är kändis. Inte ens lite. Inte ens yttepyttepyttelite. Inte ett endaste dugg. 
Riktigt besviken är jag.
Så FAME-dissad asså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en dag kommer du att bli något stort.

vänta bara...

2009-10-10 @ 19:35:15
Postat av: Anonym

tett bra inlägg du gör asso!

2009-10-10 @ 19:40:15
Postat av: Gloria

hoops, menade fett:D

2009-10-10 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0