Skolfotona idag

Idag dimpade skolfotona ner i brevlådan. Och jag har faktiskt sett mycket värre ut, så det är ju inte en katastroffotografering iaf:)

Hade Xtra-lektion i franska idag, så nu fattar jag lite iallafall (har ju vatt sjuk i två veckor så har missat en massa saker).
Mitt franskan fick jag sms från telia som sa att min mobil är reparerad! Så det är bara att knalla iväg och hämta tillbaks den *jippie*!

Btw, Rut, såg ditt sms om snön igår, men har knappt pengar kvar så att jag kunde svara. Jag gav ifrån mig ett litet lyckoskrik (eller mer typ ett pip, typ "Iiiiii", som en liten mus typ, aa, du fattar grejen) så det var ett gäng med människor som trodde jag var typ psykad i huvet xD. Men det skiter jag fullständigt i!
Hoppas du blir frisk snart!<3


Kommentarer
Postat av: rut

hahaha xD jag visste att du skulle göra det xD jag är juh nästan frisk nu :D älskar dug gumsan <3

2009-10-15 @ 18:24:34
Postat av: Anonym

du verkar vara en helt underbar människa!<3

2009-10-16 @ 13:22:27
Postat av: Emelie

Det finns ingen fråga som är dum! :)

Glasskräm gör man genom att ta hälften vaniljkräm och hälften vispad grädde och blanda ihop :) Gott som fyllning i tårta! :)

2009-10-16 @ 22:36:54
URL: http://emeliesgodsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0