Blogga via mobilen!:D

Tänka sig, jag bloggar via mobilen! Helt otroligt!:) fatta vad coolt (jag vet, jag är tönt bara för att jag är oteknisk)! Det kostar säkert en slant, men jag är faktiskt värd det:) Har fått otroligt ont i halsen! Antar att även jag åkt på det som resten av klassen har gjort:s Kan det vara svininfluensan mån tro? Vill inte bli sjuk nu i början! Det är ju då man ska lära känna folk och komma in mer i skolan å så... det löser sig antar jag:D Men kul iaf att kunna blogga med mobilen! Då kan man hålla sig uppdaterad även om man inte har data till hands<3:) Kram stinalise<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena

fin blogg.

checka min och lägg en kommentar. kanske blir de din blogg jag kommer länka på min blogg i nästa inlägg. ju finare kommentar destu större chans att de blir din blogg som kommer visas för masssor av besökare

2009-09-02 @ 19:59:56
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0