Jag har bott granne med Mikael Persbrandt!

Satt och kollade på "Här är ditt liv" igår där Mikael Persbrandt var huvudgäst och där berättar dom att han är uppvuxen i JAKOBSBERG!!! Har aldrig vetat om det och blev jätteuppspelt när han berättar lite om hur det var att växa upp där o.s.v.

Sedan visar dom massa bilder från Jakobsberg, som bion "Falken" (där jag har varit MÅÅÅÅNGA gånger), Centrum och radhusområdet han bodde i, och precis bakom kan man skymta ett ljusgult höghus med vinröda balkonger. Det är ju mitt gamla höghus som ligger på andra sidan gatan! Vasavägen 108, där jag är uppvuxen och har så många ljusa minnen ifrån! Jag börja nästan hyperventilera och blev både glad och ledsen av att se det. Glad över att kunna minnas hur roligt jag hade det där, och ledsen över att veta att allt det där är så otroligt långt bort från hur det är nu och hur jag har det nu...

Saknar det så otroligt mycket, ska skriva mer om Vasavägen någon annan gång, har många roliga och glada minnen därifrån, och som sagt - jag saknar det jättemycket!

Vill tillbaka och ha det precis så som det var förut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

faen vad coolt å bara se sitt hus sådär!

2009-09-16 @ 17:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0