Sjuk

Då har man gått och blivit sjuk oxå...
Jag kan inte direkt säga att det kommer som en överraskning, men känns ändå jobbigt!

När jag vaknade i morse så kände jag mig lite halvtung i huvet, men tänkte att "det går säkert över".
På franskan kollade vi på en film, så där behövde man inte göra så mkt, men sen på naturvetenskapen var jag helt hjärndöd.
Låg bara med huvet ner i bänken och försökte önska mig själv bort därifrån, vilket till min stora förtret resulterade i att alla kollade mycket konstigt på mig (I don't blame them:))

Så jag fick gå ifrån lektionen och gå ner till skolsyster som fixa sjujkanmälan och sen vänta på mamma.
Så jag gick till UGGLAN (skolcafeterian) och köpte en baguett från såndär automat, so jag btw hatar!
    Fast när jag väl gått ut så kom jag på att jag ville ha en kopp varm choklad, men tänkte att det skulle sett dumt ut och gå in där igen (det hade det säkert inte, men känner mig så liten när det sitter fem meter långa treor längs hela väggarna) så jag gick till T-huset (som jag börjat kalla för tekannan i mitt eget huvud) och satt där tills mami kom.

Och sen har jag deprimerande nog tittat på "Days of our lives" i brist på annat att göra och nej, det har fortfarande inte hänt något sen jag kollade sist, vilket säger rätt så mkt om serien eftersom det är tre veckor sen jag tittade senast;)

Men nu ska jag ta en alvedon, mår pissigt just nu!

Känner mig lika svullen om näsan som mannen under skulle jag tro:)



Kommentarer
Postat av: rut

krya på ´dig gumman <3

2009-09-03 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0