Skolfoto idag

Idag var då den fruktade skolfotograferingen!
Fast fotograferna var väldigt roliga och frågade om det var några som helst ville sitta ner.
Jag tillhörde den lilla skaran av nedsittande människor och det slutade med att jag fick sitta precis i mitten och hålla i den där skylten vid testfotograferingen.
Pest och pina blev det, gillar inte att ta gruppfoton. Inte alls!!!

Man fick iaf kolla på enskilda fotot om man blev nöjd, kommer inte ihåg om det blev bra eller inte, men man får väl hoppas på det bästa;)

Hade ganska slapp dag överlag, endast två lektioner och slutade 13.40, så mami var så snäll att komma och hämta mig;)

Imon ska jag klippa mig, efter tre avbokade/dubbelbokningar så har det nu blivit bestämt att det blir imon. Hade tänkt göra det innan skolfotot, alltså igår, men dom hade dubbelboket ännu en gång, men som det ser ut nu så kommer det bli av imorgon;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar oxå skolfotograferingar, men du blev säkert skitsöt!<3

2009-09-21 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0