Skoljoggen imon

Imon är det då skoljoggen, orkar verkligen inte, men för att ha större chans till ett betyg högre än G i idrott så bör man försöka springa så mkt som möjligt - vilket då jag kommer att försöka.

Igår (måndags) så fick vi boxas och det var jättekul, men mycket jobbigare än det ser ut, men man kände ändå att man fick resultat. Och så var det riktigt roligt oxå:)

Just nu så har vi rätt mkt att göra, väldigt mycket läxor och många projektarbeten som ska vara klara o.s.v. och så ska jag skriva mitt personliga brev som ska skickas ner till Arras i Frankrike.
Får verkligen hoppas att jag är en av dom 20 som får åka till Frankrike i april! Vi åker ner dit och får bo hos en familj, och sedan får man ta hem en fransman till sig själv året där på. Man stannar i en vecka och man åker tillsammans med tvåorna, d.v.s. cirka 20 st tvåor och lika många ettor, men vi är väl omkring 35-40 som vill till Frankrike, så det är ju inte säkert att man kommer med. Men man kan ju alltid hoppas;)

Men önska mig lycka till på skoljoggen imorrn. Det behöver jag!



Irriterar mig på att inte hela bilden får plats, eftersom bloggsidan inte är tillräckligt bred... men orkar inte förminska, för då kan man inte se min fina röda text som jag har ritat dit;)


Kommentarer
Postat av: nata

klart att du kommer med! du är skit duktig i franska! DU KOMMER KOMMA MED! D:

2009-09-23 @ 15:49:47
Postat av: Stina Lise:)

Sv. tack Nathalie, hoppas verkligen det:)

2009-09-23 @ 18:42:57
URL: http://stinaliseskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0