Varför blir jag ALLTID sjuk???

Nu e jag sjuk igen! Och det är skitjobbigt, hatar att vara sjuk.
Har ont i halsen, täppt i näsan som en haltande dromedar och som grädden på moset - FEBER, mina damer och herrar! 

Har ingenting i skolväg att göra på dagarna och har inga läxor att jobba med eftersom dom bekvämt nog ligger fint staplade i mitt onormalt smala skåp. Eller aa, alla skåp är likadana, dom är typ skitsmala så man får inte plats med nånting alls. Måste verkligen PRESSA in väska för att få in den, men det brukar hjälpa om man sparkar på den litegranna. Då blir det bra!

Kollade på första avsnittet av nya säsongen av Greys Anatomy. OMG vad hemskt!

SPOILERVARNING NEDAN!
          







Izzie överlevde, George dog och massa av folk ska sluta och allt är bara BLÄÄÄEE! 









Har blivit besatt av Heroes igen.
Dessvärre är tv4 cpidiotstördkokkobängbongdummakokkosbollar i huvet som bestämt att "Näe vet ni vad, ska vi inte göra så att vi sätter in det superdupertoppenbraiga programmet Heroes på en tid som typ ingen kan vara uppe till om man måste upp innan klockan sex på mornarna, och dessutom inte ens visa någon som helst reklam om när säsongen börjar, så att man missar alla dom första avsnitten, som man verkligen måste se för att kunna fatta handlingen? Låter inte det som en superdupertoppenbraig idé? Eller vad säger ni?"

Ta er i brasan säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va rolig du eeee!xD

2009-10-01 @ 17:49:01
Postat av: Louise

Du får se till att äta lite vitaminer, speciellt selen ;:D det funkar :D<3

2009-10-01 @ 20:58:26
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0